9 oktober 2014 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu 9 oktober 2014 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu

9 oktober 2014

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

09 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Kwart over 3s, middags is het op het ogenblik. Ik heb net de deur naar de "porch" open gemaskt zo warm werd het binnen. Lyla slaapt, Marijke slaapt op de bank. En wat ik hoor is een enkele auto in het dal en het tjilpen van de vogels in de lente. Ik heb mn werk als kraamhulp er alweer opzitten en koken hoef ik vanavond niet. Carrie maakt van allerlei lekkers voor een tapasavondje. De jongens zijn er niet bij want die moeten ijshockeyen, maar dit is alleen nog maar een trainingkje. Het seizoen is afgelopen. Volgende week gaan we met zn allen nog naar een wedstrijd kijken. Dan speelt namelijk het nationaal team hier tegen die van Queenstown. Gisteravond zijn Tim en Linda nog gaan kijken en met Mike en Carrie de stad. Volgens mij is Carrie de verloren tijd een beetje aan het inhalen want ze doen veel met die twee. Gistermiddag heeft Carrie ze meegenomen naar de queenstown hill. Een pfachtige "hike" die wel behoorlijk steil naar boven ging. Maar bovenaan is een adembenemend uitzicht.
Nu is Wout ook meegegaan voor n ritje naar Glenarghie. Daar zij we vorig jaarook naar toe geweest. Mike kent de mooiste plekjes omdat hij daar vaker moet werken als zijn baas daar moet filmen. Heg is de plaags waar de