rest 9 oktober - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu rest 9 oktober - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu

rest 9 oktober

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

09 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Ik vertelde dat het de plek is waar de hobbitfilms werden gedraaid. Ook weer zo, n onwerkelikke wereld. Daarom heb ik nog maar eens n paar fotos gemaakt van net uitzicht vanuit de keuken. Lieve mensen ik zal het zeggen, het is dat ik jullie allemaal niet meer kan missen. Maar mocht ik jierna nog een tweede leven hebben dan wordt dat er een in Nieuw Zeeland.
Niet normaal zo mooi. Als ik vanaf het balkon naar beneden kijk zie ik allerlei bomen in de bloei staan. De omringende bergen hebben allemaal een andere kleur en structuur. In de verte glinstert de rivier. Daar kun je met een jetboot over het water racen. Willen Tim en Linda ook nog gaan doen. Ik hen wel t idee dat die twee zich ook prima amuseren. Is ook niet zovreemd hier.
Marijke en ik hadden graag de kinderwagen willen iitproberen vandaag. Het is een schitterende lentedag. Maar het is hier te heuvelachtig. En Marijke mag nog niet rijden en het lijkt me geen strak plan als ik dat doe. Linker kant van de weg, berg op, berg af, scherpe bochtjes, onbekende weg. Ga bij ons nog niet eens de autobaan op naar Heerlen dus we wachten nog maar n dagje dan is Adam vrij. Oncertussen amuseer ik me kostelijk met de kleine Lyla..

  • 09 Oktober 2014 - 13:32

    Monique:

    Heeeyyyyyy vriendinnetje!!! Met af en toe un brok in mijn keel lees ik hoe heerlijk jullie het hebben. De Smansjes weer allemaal bijelkaar, super! Ik kan me voorstellen dat de hereniging van Carrie en Tim heel bijzonder was( krijg nu alweer kippevel). En Lyla, wat un poepie!! Geniet nog lekker van elkaar en geef iedereen un knuffel van ons. Doeidoei xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Yvonne

globetrotters die hun kinderen (moeten) nareizen.

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 15215

Voorgaande reizen:

25 September 2013 - 23 Oktober 2013

Nieuw Zeeland zuider eiland

Landen bezocht: