8 oktober 2014 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu 8 oktober 2014 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu

8 oktober 2014

Door: vonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

07 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

5 uur in de morgen en ik loop met Lyla door de keuken. Dan maar multitasken dacht ik. Ze ligt op mn li arm dus kan ik rechts best typen. Was n beetje onrustig en ik was toch al klaarwakker.
Ik schrijf ook ff om gisteravond even te beschrijven omdat t zo supergezellig was. Ik had indisch gekookt voor iedereen en dan kan ik bij mijn schoonzonen niets verkeerds meer doen de hele vakantie. Slim van mij he.
omdat de koffers gekomen zijn konden we eindelijk de cadeautjes gaan geven.
Ze vonden t net kerstmis met die originele en onverwachte kadoos.
De mini Timbrrlands van ome Tim, zijn favoriete schoenen. De boekjes zoals monkey en rupsje nooitgenoeg en de mol, waar zelfs Carrie emotioneel van werd. Adam is heel traditioneel en vond het bestekje en t schattige ringetje super.zo, n echt kraamkado. En de rest van mensen waar ze het niet van hadden verwacht. De lieve engelse brief van Dian. En dan natuurlijk hrt schilderijtje van Opa Jan met de schoentjes van Oma. Bij iedere zin kraamtranen. Zo n heerlijke familie avond. Jammer genoeg ging het te vlug rn ineens dacht Adam aan de camera. O no, this is a perfect familiything and we forget the camera. jammer maar helaas.
krijg langzaam kramp in mn li arm en ga maar ns in de relaxstoel zitten met mn " bundel of love"

  • 07 Oktober 2014 - 20:13

    Marion:

    Zou toch jammer zijn als je deze keer niet zo veel gaat schrijven
    Ook al heb je nu minder reisverhalen.
    We willen toch je leuk geschreven teksten niet missen

    Groetjes

    Bert en Marion

  • 07 Oktober 2014 - 20:47

    Daphne Peter Daan En Melle:

    Zeg oma....we aar daaaaing for een piktjur wif joe ent littel laailaa rikkie (al is t alleen maar om alle patienten en mijn cursisten te laten zien!!! Filmpje is nóg beter!) Tsja....die boekies, rupsje Nooitgenoeg stuk gelezen maar favoriet hier was echt over de mol die zich afvroeg wie op z'n kop gepoept had. Durf het bijna niet te zeggen...maar ik lees ze af en toe nog voor! Met alle stemmetjes en fratsen.
    Dikke zoenen en GENIET!!! (en een kleine pee-es, je kunt haar ontvoeren, toch? Hebben wij er ook iets aan)

  • 08 Oktober 2014 - 10:10

    Eric Breidenbach:

    Uhhh, geen camera .......... mobile telefoon en de SELFIESTICK!!! Leveren gegarandeerd mooie filmpjes en plaatjes op. hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Yvonne

globetrotters die hun kinderen (moeten) nareizen.

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 15216

Voorgaande reizen:

25 September 2013 - 23 Oktober 2013

Nieuw Zeeland zuider eiland

Landen bezocht: