terug in nederland - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu terug in nederland - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu

terug in nederland

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

25 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Lieve lezers, dit wordt definitief mijn laatste blog.
Wat heerlijk om lekker snel over de toetsen te vliegen, zonder een enkele fout. Ik heb net nog even snel mijn verhaaltjes gelezen en als jullie dát allemaal hebben begrepen dan vind ik dat ontzettend knap. Ongelooflijk, wat heb ik daar in godsnaam allemaal achter elkaar gezet.
Mochten er nog vragen en onduidelijkheden zijn ben ik graag bereid om deze nog nader toe te lichten. Of via deze laatste blog of face to face.
Heb net nog even een dutje gedaan op de bank, jetlag of gewoon kapot moe nog van die afschuwelijke lange reis.
We hebben afscheid genomen van onze meisjes en dat viel inderdaad wel tegen. Je hebt geen idee wanneer je ze weer ziet. In de weken dat je daar bent voelt het al heel gauw gewoon. Alsof je gewend bent ze iedere dag te zien. Maar bij het afscheid weet je weer dat het maar tijdelijk was.
Het is nu eenmaal zo, en daar zullen we het mee moeten doen.
We hebben een fantastische tijd samen gehad. Een super bruiloft meegemaakt en een ongelooflijk land leren kennen. Met de meest vriendelijke en lieve mensen die je maar kunt voorstellen.
Waren we jonger geweest dan had het zomaar gekund dat we gingen emigreren. Een geweldig land om te wonen.
Maar aan de andere kant kan ik ook niet zonder jullie allemaal, zijn we niet meer jong dus we blijven maar gewoon op de Lintjheuvel.
Het is behelpen maar we blijven gewoon op vakantie gaan.
Wil jullie allemaal bedanken voor alle reacties, super leuk om dat iedere keer te lezen.
Zie jullie snel weer allemaal.
Groetjes en xxxxxx van mij en Wout

  • 25 Oktober 2013 - 16:49

    Herman En Ghislaine:

    Welkom thuis en tot zaterdag!!! Herman en Ghislaine xxx

  • 25 Oktober 2013 - 22:29

    Mia Kellerhuis:

    Hallo wereldreizigers,
    Allereerst welkom terug, ik kan me goed voorstellen hoe jullie je nu voelen, maar geloof me, dat onbestemde gevoel word met de dag beter...Het is goed om langzaam thuis te komen,jullie zullen ondanks de breefings veel te vertellen en nog meer te verwerken hebben...
    Je teksten waren prima te lezen Yvonne, knap dat je zoveel verteld hebt!!leuk om een beetje mee te reizen en mee te beleven, daarvoor onze dank!
    Tot gauw, groetjes, Mia en Cor

  • 25 Oktober 2013 - 23:36

    Monique Henssen:

    En weer wordt un prachtig boek met geweldige verhalen en belevenissen gesloten!!! Het was heel mooi om mee te reizen! Ben heel benieuwd naar de fotos en filmpjes! Tot gauw! xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Yvonne

globetrotters die hun kinderen (moeten) nareizen.

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 697
Totaal aantal bezoekers 15221

Voorgaande reizen:

25 September 2013 - 23 Oktober 2013

Nieuw Zeeland zuider eiland

Landen bezocht: