weer thuis in queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu weer thuis in queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu

weer thuis in queenstown

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

19 Oktober 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Het is weer ouderwets gezellig hier. We zijn weer thuis bij the familie. De reis terug was een avontuur op zich. Het was n stormachtige dag en dan moet. Je de tasmaanse zee op. Ik voelde me alsif ik in een rollercoastrr zat. De catamaran beukte en sloeg op de golven gelukkig heb ik n maag van beton, je moet zorgen dat hij altijd goed gevuld wordt, dan heb je daar geenpproblemen mee, dus ik werd niet echt misselijk. Maar wat n belevenis, golven van 3en 4 meter hoog. Geweldig!
Toen de terugweg, het begin is vlak, vlak langs de kust dan komen langzaam de heuvels. Grasvlaktes als golfbanen, vol mrt schapen, net alpenweiden. Dan beginnen langzaam de bergen mey de besneeuwde toppen.
Bij thuiskomst wachtte ons een verrassing, een etentje voor vrienden.
De goalie, een Canadees met zn vietnamese vriendib, een zwitser, de amerikaan van de winerie mrt zn vrouw. Allemaal samen hadden ze weer heerlijk eten gemaakt. Supergezellig geweest en nu zijn ze aan het kaarten en ben ik de refugee. ( HOUD NI ER T ZO VAN KAARTEN!). .
Let niet te veel opijn fouten in de tekst, 1heb ik te veel wijn op en 2 zit ik te typen op mn mobiel.
By by my love missssss you guys

  • 19 Oktober 2013 - 14:57

    Daphne En Peter:

    Jullie vragen je natuurlijk af waarom niemand meer reageert. We kregen geen notificatie meer via de mail! We werden een bietje ongerust...zijn gaan checken en jawel hoor! Tante Y schrijft nog steeds! Verzend t alleen waarschijnlijk aan niemand meer...hahaha!

    Wat een avonturen weer! Te gek dat jullie er ook even met z'n tweetjes tussenuit zijn gepiept! Nu nog even met 'volle teugen' van de meiden en hop-hop naar huus!! T wurd tied! We willen alle verhalen horen en feuteukes zien.
    We missen jullie hie oppe Lendjheuvel.
    Tot snel!

  • 19 Oktober 2013 - 15:14

    Monique Henssen:

    Hoiiiii, er lijkt geen einde aan jullie avonturen te komen, wat mooi allemaal!!! En ik ben wel heeeeel benieuwd naar de kiwi! Maar ik lees dat jullie weer bij jullie meiden zijn dus geniet nog un paar dagen van ze! Ik hoop dat je mn smsjes hebt gekregen! Tot donderdag, ik hegin je nu ECHT te missen! Xxxxxx

  • 19 Oktober 2013 - 15:14

    Gemma Muyris:

    Hoi
    Wat fijn om toch weer iets van jullie te lezen, jullie zijn niet van de aardbol verdwenen zo te zien. En wat heb je veel verhaaltjes geschreven, Yvonne. Ik heb ze zojuist allemaal doorgelezen. Leuk dat jullie een paar dagen alleen erop uit getrokken zijn. Wat een belevenis hebben jullie ervaren. En wat worden jullie daar verwend, als dat maar niet tegenvalt bij thuiskomst, want aan deze verwennerijene kunnen wij helaas niet voldoen. Proficiat met het slagen van Tim, het is echt een kanjer, he. Wij zijn trots op hem. Geniet nog een paar dagen van de meiden en de rest van de familie, want dat kan voorlopig wel weer eens een lange tijd duren voordat jullie elkaar weer kunnen vastpakken. Heel veel groetjes aan iedereen en tot snel, want we zijn benieuwd naar de verhalen en de foto's
    Groetjes Gemma

  • 20 Oktober 2013 - 22:19

    Jo Muyris:

    Hallo Wout, zatte vlieg.....wat een muzikant. ongekend wat een talent. Heb je weer aan de Bacardi coke gezeten? Laat me raden: je bent ook prins van Queenstown geworden? Ook een schone prinses aan de haak geslagen?
    Tjonge jonge laat je ze even een paar weekjes alleen op stap. Maar ja, geniet er nog een paar dagen van. We verheugen ons op jullie verhalen. We kunnen haast niet wachten. Drink er nog een paar en enjoy the party.

    groetjes Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Yvonne

globetrotters die hun kinderen (moeten) nareizen.

Actief sinds 25 Aug. 2013
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 15225

Voorgaande reizen:

25 September 2013 - 23 Oktober 2013

Nieuw Zeeland zuider eiland

Landen bezocht: