terug naar het vaste land - Reisverslag uit Spartanburg, Verenigde Staten van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu terug naar het vaste land - Reisverslag uit Spartanburg, Verenigde Staten van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu

terug naar het vaste land

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

19 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Spartanburg

Weer een ander plaatsje om mijn verhaal te schrijven. ik zit nu bij de bar in het south sea hotel acher de computer. We zijn aan het wachten om met de ferry over te steken naar Bluff.
Het is nu bijna half 3 en we vertrekken om 4 uur dus heb nog even wat tijd te doden.
Gisteren vertelde ik al dat we een flinke wandeling hadden gemaakt langs strandjes en bossen. Maar voor Wout was deze trip niet compleet als hij niet een kiwi kon spotten. De avond ervoor was het niet doorgegaan i.v.m. het weer en nu kregen we de beste man niet te pakken. Terug bij het hotel aangekomen wilden we gaan eten toen Wout zei, zouden we de man niet nog een keer pproberen te bellen? Maar toen was het al bijna half 8 's avonds. Misschien konden we al boeken voor de avond erna. Toen kreeg ik zijn vrouw aan de telefoon die vrtelde dat hij al met zijn boot aan de werf lag. Zij zou hem bellen om te wachten. Wij snel, snel onze jassen aan, rugzak mee en hollen. Hij was schijnbaar een uur eerder bij het hotel gaan vragen.

er was nog een stel mee die we op de boot naar Doubtfull sound hadden getroffen en een gezin uit Denemarken. Wout helemaal happy natuurlijk.
Na 3 kwartier op de boot, weer met een ruwe zee (avontuur op zich) kwamen we aan bij een eilandje.