11 oktober 2014 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu 11 oktober 2014 - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu

11 oktober 2014

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

11 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Wat n heerlijke lange dag vandaag. Om 6 uur vanochtend heb ik Lyla al van Marijke hovergenomen. Ben hier al zo vroeg wakker, heb haar inslaap gezongen met mn geliefde " summertime" en haar daarna in haar bedje gelegd in de kamer. Marijke heeft n reserve bedje, meteen n box voor straks. Die hebben ze niet in nw Zeeland.Wout stond na n uurtje op en we hebben geskypd met alletwee de oma's. De jonge ouders genieten er nog even van dat ze kunnen uitslapen. Ze is zo lief en tevreden gebleven tot half 10. Ook wel op onze arm. Eerlijk is eerlijk, als ze n beetje begint te knoteren pakken we haar gewoon op. Babies kun je niet verwennen, toch? En zo ja, is het na drie weken weer hun probleem.
na half tien verwend Adam ons met scrambled eggs met pesto. Die mannen kunnen ook al zo goed koken. Linda is al n beetje jaloers, onze Tim moetnog veel leren. Succes er mee Linda!! Het is mij na 32 jaar nog niet gelukt.
om 13.00 gaanewe richting Gibbston valley. De grootste winery in de buurt en de manager is, hoe kuneje het raden, alweer n goede bekende.
tafel was al voor ons gereserveerd. Enewe werden verwelkomd metchampagne omdat wij dd 8e onze huwelijksdag hadden gevierd, Carrie en Mike de 12e 1 jaar getrouwd zijn en Tim en Linda 2 jaar bij dlkaar zijn de 19e.