3e deel 10 oktober - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu 3e deel 10 oktober - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Yvonne Smans - WaarBenJij.nu

3e deel 10 oktober

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

09 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Met wat overredingskracht an Carrie en mijzelf liet hij dat toch maar gebeuren. Vaten ook oke. Wat een opluchting. Wat is het dan?
waarschijnlijk een combinatie van een kou en toch een allergische reactie. We komen natuurlijk van onze herfst ineens in de lent de terecht. Alles staat in bloei, vooral bij Marijke. Hij kreeg een kuurtje mee met wat antibiotica en prednison. En schijnbaar slaat het al aan, want hij is net opgestaan en voelt zich al iets beter.
Al met al was het ondanks de bezorgdheid een hilarische avond. En het mooiste van alles was dat we niets hoefden te betalen omdat het in de avonduren is gebeurd. Schijnbaar als heg spoed is krijg je alles vergoed. Logis h dat alles er zo aftands uit ziet, ze krijgen niet genoeg geld binnen.
we hebben wat leuke fotos er van gemaakt en het doorsturen van de fotos gaat niet altijd even goed.
Zooooo dussssss, dat was t en nu weer gewoon verder meg genieten.

• 09 Oktober 2014 - 21:07

Marion:

En ik maar vragen om verhaaltjes
    daar bedoelde ik natuurlijk niet zo iets mee

gelukkig dat het goed is afgelopen
    kan wout er ook al om lachen?

nog een gezonde vakantie

Bert en marion

• 09 Oktober 2014 - 21:09

Ghislaine:

'Eind goed, al goed'.... Gelukkig.

• 09 Oktober 2014 - 21:21

Wies En Jan:

Hallo ik dacht al na te 1e verhaal dat zal toch toch niet zijn
    Gelukkig een happy end nu niet meer van zo , n rare verhalen
    Genieten nu verder
    Gr Wies en Jan

• 09 Oktober 2014 - 21:44

Josje Smans :

Pff is dat even schrikken maar gelukkig is alles goed afgelopen.
    Tja Yvonne zelfs dit verhaal wordt met humor geschreven.
    Nu weer genieten van al dat moois
    Liefs voor jullie allen xx Josje

• 10 Oktober 2014 - 03:57

Yvonne Smans:

Ja hoor hij kon er vandaag best om lachen. Gaat echt beter met de medicatie. Gezellig gelunched vandaavbij Bobs weigh. Hun vaste stekje in het centrum, Bob is de eigenaar en zijn moeder helpt hem. Mary ziet er uit als een bejaarde pippie langkous. Vooral vandaag pink ribbon day. Zelfs haar haar is rose. Ze noemt zich Lylas nieuw zeelandse grootmoeder en gaf van allerlei lekkers voor Marijke mee. Krijgen weer van alles voor niets of voor n habbekrats.

• 10 Oktober 2014 - 05:20

Monique:

Jeetje wat un verhaal! Dat is ff schrikken maar gelukkig is alles weer goed gekomen. Ik hoop dat er nu weer leuke verhaaltjes komen! Groetjes aan iedereen xxx

• 10 Oktober 2014 - 08:51

Daphne En Peter:

Ach jaaaa.......zoiets moet je ook ooit 'ns hebben meegemaakt! Dikke kus voor Wout en voor de schrik!

• 14 Oktober 2014 - 08:50

Eric Breidenbach:

Hey vriend, niet te eigenwijs. Was je vergeten dat je last van hooikoorts hebt, hahaha. Kalm blijven alles komt goed.